انجام پایان نامه مدیریت-مشاوره و انجام پایان نامه و نوشتن پروپوزال

موسسه علمی پژوهشگران شریف موسسه برتر و نمونه کشور در مشاوره پایان نامه و پروپوزال در 5 سال متوالی نوشتن پروپوزال و انجام پایان نامه ، انتخاب موضوع پایان نامه همه رشته ها - شماره های تماس : 09196357660 - 09149691799

انجام پایان نامه مدیریت-مشاوره و انجام پایان نامه و نوشتن پروپوزال

موسسه علمی پژوهشگران شریف موسسه برتر و نمونه کشور در مشاوره پایان نامه و پروپوزال در 5 سال متوالی نوشتن پروپوزال و انجام پایان نامه ، انتخاب موضوع پایان نامه همه رشته ها - شماره های تماس : 09196357660 - 09149691799

انجام تایپ صوتی از صدای ضبط شده

خب همیشه تایپ به صورت متنی ، عکسی نخواهد بود که مشتری یا سفارش دهنده ی تایپ یک متنی را داشته باشد به صورت دست نویس نوشته باشد بدخط یا خوش خط ، از جاهای مختلف PDF عکس گرفته باشد یا خود PDF را بخواهد به صورت متن ورد دربیاورد ، ولی در بعضی مواقع انجام تایپ از روی فایل هایی است که یک استاد یا یک نفر به صورت صوتی گفته و آن را دارد به شکل متن می خواهد تبدیل کند . و این هم باز مهارت خاص خودش را می طلبد و تایپیست هایی هستند که از روی صدا و گفته های یک فرد که البته با سرعت معین می توانند تایپ بسیار خوب و دقیقی را انجام بدهند و آن را به مشتری ارائه بدهند . خدمات تایپ فوری و تایپ آنلاین یا تایپ هایی که یک مقدار از نظر حجمی بالا هستند می تواند به صورت صوتی انجام بشود و تایپیست آن را از روی صدایی که هست ، صدای ضبط شده تایپ بکنند . در فایل های صوتی فقط باید دقت بشود که کسانی که این فایل را ضبط می کنند ، سرعت خیلی بالایی نداشته باشند که تایپیست بتواند همزمان با صحبت ها کلمات مورد نظر را تایپ بکند و دقت کافی هم داشته باشد . دقت ، صحت و درستی کلمات ، فاصله ها می تواند خیلی مهم باشد در تایپ صوتی ، باید دقت بشود در تایپ صوتی معمولا دیگر جداول ، حروف انگلیسی و شکل و این ها دیگر معنا پیدا نمی کند و کمتر باید این شکلی صوتی گفته بشود چون ممکن است منظور را نرساند و تایپیست را دچار مشکل کند .

انجام تایپ تخصصی صوتی در موسسه آسان ترنسلیت به صورت کامل انجام می شود و مشتریان می توانند سفارشات خودشان را در مورد کلیه تایپ های صوتی ، صدا های ضبط شده را از این موسسه بخواهند . باید توجه بشود که تمامی این تایپ ها با ویراستاری کامل و بازخوانی انجام می شود در بعضی از موارد تایپ های دانشجویی هم می تواند از صدای استاد تبدیل به متن ورد بشود و این بسیار می تواند به دانش آموزان ، دانشجویانی که نمی توانند صدای استاد را بنویسند و خیلی سریعتر است ، خیلی کمک کند و می تواند جزوه ی کاملی را از صدای استاد برایشان تشکیل بدهد ، و هیچ کلمه و جمله ، و هیچ جایی از درس برایشان جای نمی ماند و می توانند به راحتی ضبط کرده و سفارش بدهند .

 

انجام تایپ صوتی (صدای ضبط شده)

انجام تایپ صوتی (صدای ضبط شده)

چرا تایپ صوتی سخت­ تر از تایپ معمولی انجام می­شود ؟

وقتی تایپ معمولی را یک تایپیست انجام می­ دهد خب با نگاه به متن مبدا به هر تعدادی که خواسته باشد می­ تواند آن را نگاه کند و دوباره تایپ کند و اشکالات خودش را بگیرد ولی در تایپ صوتی این­ گونه نخواهد بود . در تایپ صوتی اگر تایپیست بخواهد سرعت و دقت لازم را به­ عمل بیاورد خیلی نمی­ تواند به تایپ Stop بزند یعنی باید سرعتش به­ قدری باشد که بتواند هندل کند و تایپ را انجام بدهد . البته در بعضی موارد دیده شده که سرعت تایپ صوتی بسیار زیاد است و انجام آن خیلی مشکل است و مخصوصا در انواع تایپ­ انگلیسی و یا زبان­ های دیگر خیلی متخصص خاص خودش را می­ خواهد که آن را انجام بدهد و بنابراین شاید به Stop زدن زیادی نیاز باشد که اصلا بفهمد تایپیست چه کلماتی گفته شده و آن دیگر تایپ کاملا تخصصی صوتی یعنی صدای ضبط شده است و آن صدا نیازمند این است که دقیقا درک بشود و توسط تایپیست زده بشود و معمولا قیمت تایپ صوتی هم به همین خاطر کمی گران­تر هست چون­که کارش واقعا دشوار هست . در بعضی مواقع دیده شده که دو صفحه تایپ صوتی خیلی بیش­تر از دو صفحه مثلا دیدن تایپ­ های معمولی و تایپ آن وقت می­ برد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.